divendres, 9 de novembre del 2012

activitat 3- PLANETA TERRA

Us enrecordeu de les inquietuds que van sortir al plantejar el quilòmetre zero del projecte de l'estiu??
Feu memòria...!
Observeu les fotos de les maquetes del Planeta Terra! Quina feinada hem fet a classe aquest dies!!


Un cop hagueu gaudit de les fotos, deixeu els vostres comentaris explicant quins continguts hem treballat en aquesta activitat; i si us atreviu...expliqueu també quines competències hem fomentat.
Shh....no li digueu a ningú però, just ara us hem entregat la preavaluació, potser us serveix d'ajuda per recordar que són les competències i el més important, els indicadors en les que les concretem!

32 comentaris:

  1. hola sóc la Paula.
    en aquesta activitat hem aprés un munt de coses,sobre el sistema solar.A sigut molt divertit fer la maqueta, ens va quedar bastant bé!!!

    ResponElimina
  2. Hola sóc el Raul
    Aquesta activitat de la maqueta a estat molt divertida i m'ha ajudat a aprendre millor el moviment de translació de la Terra.

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Marta García.
    Aquesta activitat m'ha sevit per saber col.locar correctament el planeta Terra en les diferents estacions.
    Ha estat bé fer aquesta activitat!!!

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Candela Arboix.
    En aquesta activitat he aprés moltes coses com situar l'eix i les estacions ens els diferents hemisferis. La maqueta ens ha quedat millor del que em pensava. Ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  5. Hola sóc l'Alba Manzi.
    En aquesta activitat he aprés a situar la Terra, quina és l'inclinació de l'eix i el perquè de l'ordre de les estacions!
    M'ha resultat bastant interessant i divertit!

    ResponElimina
  6. Hola sóc l'Aldira de Oliveira Luelmo. M'ha agradat molt fer l'activitat dels planetes i per demostrar-ho fa uns dies vaig fer un blog que trata sobre els planetes i l'univers. Us dono la web per entrar-hi: http://losplanetasinformativos.blogspot.com.es/ i per cert el que m'ha agradat del projecte dels planetes ha sigut recordar que era el solstici i l'equinocci.

    ResponElimina
  7. Hola sóc l’Ana Monge.
    Amb l’activitat del planeta Terra, hem treballat el moviment de translació: les estacions, el dia i la nit, la inclinació de la Terra gràcies el seu eix ,també l’hemisferi nord i l’ hemisferi sud i moltíssimes coses més sobre el planeta terra.
    Per la meva part considero que al fer la maqueta ens ajudat a estudiar d'una manera molt més entenedora i clara.

    ResponElimina
  8. Hola!!! Sóc la Maria Sarroca aquesta activitat ens ha servit per aprendre mes coses del sistema solar. M’ha agradat treballar aquesta maqueta.

    ResponElimina
  9. Hola sóc la Laura Mateos i amb aquesta activitat e descobert més sobre el meu planeta;els seus moviments ,quants graus està inclinat l'eix...
    La maqueta va ser el millor per què vaig aprendre uma nova forma de plasmar tot el que sabia.

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Mayte Amigó!!. Aquesta maqueta m'ha ajudat a saber que són els solsticis i els equinoccis i també he aprés els moviments de la terra,ha estat molt bona idea fer aquesta maqueta:3.

    ResponElimina
  11. Hola sóc el David !!! Aquesta activitat m'ha ajudat a saber el moviment de translació i la seva duració ,quan el Sol està més aprop de la Terra ,la duració exacta d'un any i perquè hi ha anys de traspàs.

    ResponElimina
  12. Hola sóc el Genís, he après molt amb la maqueta i amb els vídeos que hem vist sobre el moviment de la terra la translació, rotació i sobre el sistema solar com Venus que gira al reves de la resta de planetes. Ami m´ha agradat que la maqueta perquè així podríem estudiar amb molta facilitat.

    ResponElimina
  13. Hola, sóc la Mònica. He après amb la maqueta el moviment de transalació visualment, també he après els solsticis i els equinoccis de les estacions: Primavera, estiu, tardor i l'hivern. M'ha semblat bastant interessant fer-ho i aplicar-ho.

    ResponElimina
  14. Hola sóc l'Andrea Fernàndez!!! En aquesta activitat he aprés molt sobre la Terra , i tots el seus moviments.També el perquè de moltes coses i la maqueta ens ha ajudat a aplicar i entendre aquests continguts.
    Ha estat molt bé !

    ResponElimina
  15. Hola, sóc la Marta Simón i aquest treball de la maqueta m'ha servit per aprendre més sobre el moviment de translació ja que abans no entenia perquè estava l'eix inclinat, la posició de la Terra varia i es produeixen les estacions i aquest procés es pot dir solstici o equinocci...
    A més a més també he aprés perquè als pols els rajos de sol son més indirectes i a l'Equador son més directes.
    Hem posat en pràctica les competències: artístiques, tractament de l' informació, i la lingüística.
    M'ha semblat una bona manera de posar en pràctica el que treballàvem per entendre millor els conceptes de l'activitat.

    ResponElimina
  16. Hola, sóc el Leo!! La maqueta m'ha servir per saber quan i on és cada estació de l'any, tambè vaig apendre què és el soltici i el equinocci.
    He aprés moltes cosas amb aquest projecte.
    M'ha agradat molt el projecte.

    ResponElimina
  17. Hola,
    Sóc la Júlia Guasch.
    Fer la maqueta m'ha agradat molt, ens ha quedat molt millor del que esperàvem. Ha estat divertit tornar a fer boles de plastilina.

    ResponElimina
  18. Aitor Martinm'ha agradat molt aquest tema de projecte me l'he llegit i he pensat en el projecte de la la terra i et dic que m'agradat molt i per aixo et felicito , que ha sigut interessant.

    ResponElimina
  19. hola,sóc el Joel. Aquest projecte m'ha semblat molt interessant perquè he aprés moltes coses que encara no sabia sobre la terra. M'HA AGRADAT MOLT!!

    ResponElimina
  20. Hola,sóc la Núria.Aquest projecte ha estat molt interessant i divertit,m'ha agradat fer la maqueta.Amb aquest projecte he aprés més coses de la Terra.El que m'ha agradat més ha estat fer la maqueta sobre els moviments del nostre planeta,aixi he aprés perquè existeixen les estacions,els hemisferis... Ha sigut un gran projecte!!

    ResponElimina
  21. Hola sóc la Sandy, el que mes em va agradar va ser quant vam fe la maqueta per que em aprés els moviments de la Terra.

    ResponElimina
  22. Hola, sóc l'Oscar:
    Aquesta maqueta m'ha servit per estudiar per l'éxamen i per saver on és la Terra respeste al Sol en cada estació de l'any.
    També m'ha servit per veure el moviment de rotació i translació.
    Aquesta maqueta crec que serà la millor part del projecte, és la que a mi m'ha agradat més.

    ResponElimina
  23. Hola, sóc la Lola:
    aquesta maqueta m'ha servit per aprendrem el moviment de translació de la Terra ,crec que mai moblidaré , ha sigut una experiencia molt divertida.

    ResponElimina
  24. Hola sóc la GEMMA! A mi m’ha agradat molt fer la maqueta del moviment de translació de la Terra. Ha sigut interessant aplicar en una maqueta el que havíem après a la classe. M’ha ajudat a entendre millor els solsticis, les equinoccis, els hemisferis... . Ha estat molt DIVERTIT !!!

    ResponElimina
  25. Hola sóc la Blanca! M'ha agradat molt fer aquesta activitat perqué he pogut apendre molt sobre aquesta activitat. Com per exemple l'eix de rotació, l'hemisferi sud, l'hemisferi nord, el dia i la nit a conseqüència del moviment de rotació, que el moviment de translació provoca les estacions, els solsticis i els equinoccis. Ha estat molt divertit i interesant!

    ResponElimina
  26. Hola sóc el Marc.
    Aquesta activitat m'ha semblat molt interessant i divertida.
    Hem après moltes coses solsticis, equinoccis eix de rotació...
    Amb la maqueta hem pogut entendre millor els conceptes que entraven en la lliçó.
    M'ha encantat!!!!

    ResponElimina
  27. Hola sóc l'Héctor Roca:
    M'ha agradat molt fer aquest treball i aprendre el moviment de translació.
    A sigut una bona ideia aprendre i a l'hora divertime.

    ResponElimina
  28. Hola, sóc la Bárbara Calderón i hem après coses de l'univers, com gira la Terra al voltant del Sol, els equinoccis i els solsticis. M'ha agradat molt fer aquesta activitat en una maqueta, ha sigut molt divertit i original.

    ResponElimina
  29. PROVA de comentari. Pili I.

    ResponElimina